08.01.2024
Marmaris
Belediyesi ile vatandaşlar arasındaki iletişimi güçlendirmeyi hedefleyen Halk
Masası kurulduğu günden bu yana binlerce talebi çözüme kavuşturdu. Birime
kurulduğu günden bu yana 105 binden fazla vatandaşa yanıt verdi.
Marmaris Belediyesi
tarafından 2021 yılının Temmuz ayında kurulan Halk Masası, çözümün adresi oldu.
Vatandaşların belediye ile ilgili her türlü istek, şikayet ve önerilerini ister
telefonla, ister internet üzerinden veya belediyeye gelerek kolayca
iletebildiği birime vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Talep ve şikayetleri
anında ilgili birimlere aktaran Halk Masası kurulduğu tarihten itibaren 105.071
yurttaşa birebir yanıt verdi.
VATANDAŞLARA DÖNÜŞ SAĞLANDI
Birime kurulduğu günden bu
yana vatandaşlardan 18.746 talep geldi. 2021, 2022 ve 2023 yıllarında en çok
talep gelen birimler değişmedi. Zabıta Müdürlüğü, Temizlik İşleri Müdürlüğü ve
Fen İşleri Müdürlüğü her iki yılda da vatandaşların en çok istekte bulunduğu
müdürlükler oldu. Birim 2021’deki 6 aylık dönemde 18 bin, 2022 yılında 33 bin
208 çağrı cevaplandırırken, bu sayı 2023 yılında 37 bin 117’e yükseldi.
İletilen talepler hızla ilgili birime yönlendirilerek takibi sağlandı. Buna
göre 2021’de 3956, 2022’de 8000, 2023’te de 6790 talep değerlendirildi.
Ardından vatandaşlara da bilgi verildi. Belediyeye bizzat gelen yaklaşık 2000
kişiye de yüz yüze hizmet verildi. Taleplerin yüzde 98’i çözüme kavuşturuldu.
ÇÖZÜM SÜRECİ HIZLANIYOR
Marmaris Belediyesi
tarafından vatandaşlara daha hızlı ve kaliteli hizmet verebilmek için Halk
Masası’nı kurduklarını ve bu birimin çözüm sürecini hızlandırdığını vurgulayan
Marmaris Belediye Başkanı Mehmet Oktay, “Birinci önceliğimiz vatandaş
memnuniyeti. 2021 yılında hizmete aldığımız Halk Masası ile personelimiz hem
güler yüzlü hizmet veriyor, hem de vatandaşlarımızın işlerini kolaylaştırıyor”
şeklinde konuştu.