26.04.2022
Yaklaşan
Ramazan Bayramı tatili öncesi iç pazarda hareketlilik sağlanması amacıyla Marmaris Belediyesi ve Marmaris Ticaret Odası (MTO) iş birliğinde İstanbul’un
en işlek bölgelerinde yer alan 28 dijital ekranda Marmaris'in tanıtımına başlandı.
Son dönemde yaşanan
ekonomik dalgalanma ve artan maliyetler sebebiyle yavaşlayan iç pazar
hareketliliğini artırmak amacıyla Marmaris’in iç pazarda tanıtımına ağırlık
verildi. Marmaris Ticaret Odası girişimiyle ve Marmaris Belediyesi
işbirliğinde, Marmaris’in en çok tercih edildiği şehirler arasında önde gelen
İstanbul’da dijital reklam çalışması başlatıldı. Nişantaşı, Ulus, Ortaköy,
Gayrettepe, Beşiktaş, Levent, Akaretler, Bebek, Fulya, Kuruçeşme, Akatlar gibi
İstanbul’un gözde semtlerinde 23 Nisan-3 Mayıs tarihleri arasında 10 gün
süreyle 28 farklı noktada günde 57 tekrar yapılarak Marmaris tanıtımı
gerçekleştirilecek. Marmaris fotoğraflarının yer aldığı 18 saniye süreli video
ile yapılacak reklam çalışması ile iç pazarda son dakika rezervasyonlarının
artırılması hedefleniyor.
MARMARİS HEP GÜZEL
Marmaris Belediye Başkanı
Mehmet Oktay, yaşanan tüm sıkıntılara rağmen Marmaris’in hala çok güzel
olduğunu belirterek tatil yapmayı düşünen herkesi davet ettiklerini söyledi. İç
pazara yönelik tanıtım çalışmalarına odalar, turizm meslek örgütleri ve
turizmcilerle yıl boyunca devam ettiklerini söyleyen Oktay, “Geçtiğimiz yaz
yaşadığımız yangın felaketi ve sonrasında yaşadığımız olumsuzluklar Marmaris’i
sarstı. Ancak yeşil ile mavinin buluştuğu, doğal ve tarihi güzelliklerin bir
arada olduğu, turizm cenneti Marmaris hala çok güzel, çok keyifli, çok
eğlenceli… Dünyanın incisi Marmaris’imize herkesi bekliyoruz” diye konuştu.
İÇ PAZAR ÇOK ÖNEMLİ
Konuyla ilgili olarak
konuşan MTO Başkanı S. Mutlu Ayhan ise Marmaris tanıtımının son dönemde yaşanan
savaş nedeniyle giderek daha önemli hale geldiğini belirterek “İç pazar bizim
için çok önemli. Son yıllarda katıldığımız fuarlar ve yaptığımız tanıtım
çalışmalarıyla iç pazara çok ciddi yatırım yaptık. Özellikle geçtiğimiz yaz
yaşadığımız yangın afeti ile birlikte Marmaris’in tamamen küle dönmediğini,
hala yeşilin ve mavinin en güzel buluşma noktası olduğunu hatırlatarak iç
pazarda hareketlilik sağlamak için dijital reklam çalışmasına başladık.
Marmarisli turizmciler olarak hazırlıklarımız tam ve misafirlerimizi ağırlamayı
bekliyoruz. İç pazarda tanıtım çalışmalarımız önümüzdeki yaz ayları boyunca
farklı şehirlerde devam edecek” dedi.